REKLAMACJE I ZWROTY

Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny (zwrot towaru)

Nie dokonałeś właściwego wyboru? Nie musisz się martwić. Na odstąpienie od umowy kupna masz 14 dni. 

 

Jak postępować w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny?

W ciągu 14 dni od dostarczenia towaru poinformuj nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy. Najwygodniejszą opcją jest skontaktowanie się z nami drogą mailową info@regalymetalowe.pl

Zamówione produkty możesz zwrócić wysyłając je na adres: ... niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Jeśli otrzymałeś od nas gratisy ("prezent") w związku z zawarciem umowy, musisz również zwrócić ten prezent.

W ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy zwrócimy Ci kwotę zamówienia. Jednakże, zgodnie z prawem, możemy wstrzymać się z dokonaniem płatności do czasu zwrotu towarów. W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu pierwszych 14 dni od daty dostawy, użytkownik będzie również uprawniony do zwrotu kosztów dostawy towarów w wysokości najtańszej oferowanej metody dostawy.

Kiedy mogę odstąpić od umowy bez podania przyczyny?

Możesz zwrócić każdy zakupiony u nas towar.

Przypominamy, że zgodnie z prawem Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do zapoznania się z jego charakterem, właściwościami i funkcjonalnością (np. wady kosmetyczne towaru, uszkodzone opakowanie itp.).

Gwarancja

Odsetek wad dostarczanych przez nas produktów jest bardzo niski, nie mniej jednak dobrze jest wiedzieć, że jeśli pojawi się problem z produktem będziemy się starać znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie. W naszym interesie jest jak najszybsze rozwiązanie wszystkich problemów, więc nie musisz się martwić, że będziesz czekać dłużej niż to konieczne (zwykle wszystko jest rozwiązywane w ciągu kilku dni).

Jak złożyć reklamację?

W przypadku podjęcia decyzji o złożeniu reklamacji, prosimy o przesłanie produktu na adres Vídeňská 132/100,  619 00 Brno.

O postępach w rozpatrywaniu reklamacji, w szczególności o jej przyjęciu, rozstrzygnięciu lub odrzuceniu będziemy informować pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w wiadomości tekstowych. Możemy również skontaktować się z Tobą telefonicznie.

Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, zwykle nie trwa dłużej niż 30 dni. W przeciwnym razie masz prawo odstąpić od umowy kupna. Aby dotrzymać tego terminu, konieczne jest zapewnienie niezbędnej współpracy.

Kiedy mogę złożyć reklamację?

Jesteśmy odpowiedzialni za wady towarów w momencie dostawy, które ujawnią się w ciągu następnych 7 lat w przypadku regalów i drabin (w przypadku innych towarów gwarancja wynosi 24 miesiące). Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za nowo powstałe wady, w szczególności jeśli powstały one w wyniku niewłaściwego użytkowania. W przypadku towarów używanych nie ponosimy odpowiedzialności za wady odpowiadające poziomowi użytkowania lub zużycia, które towary używane posiadały w momencie ich otrzymania przez użytkownika.

Wady prezentów (gratisów) i innych nieodpłatnych usług, które dostaniesz z zamówieniem, nie mogą być uważane za wady produktów. Zdjęcia produktów w naszym sklepie internetowym służą wyłącznie celom ilustracyjnym i nie stanowią wiążącej reprezentacji właściwości towarów (na przykład opakowanie produktu może się różnić ze względu na zmianę opakowania przez producenta).

Jakie prawa przysługują mi przy składaniu reklamacji?

Przysługuje Ci prawo do żądania usunięcia wady poprzez wymianę towaru na nowy lub naprawę.

Jeśli takie usunięcie wady byłoby dla nas niemożliwe lub nieuzasadnione, masz prawo żądać udzielenia rabatu z ceny produktu. W takim przypadku zwrócimy Ci część ceny zakupu.

Jeśli jest to również istotna wada, możesz również odstąpić od umowy kupna. W takim przypadku odeślesz nam towar, a my zwrócimy Ci pełną kwotę zakupu.

Za moment złożenia reklamacji uważa się moment, którym nastąpiło dostarczenie towaru na adres sprzedawcy lub wyrażenie woli konsumenta (skorzystanie z uprawnienia na odstąpienie od umowy) wobec sprzedawcy, np. telefonicznie, e-mailem, nawet bez dostarczenia reklamowanego produktu do sprzedawcy przez konsumenta.

Kontakty

Na wszelkie pytania dotyczące reklamacji i odstąpienia od umowy można uzyskać odpowiedź, kontaktując się z nami 
mailowo info@regalymetalowe.pl lub telefonicznie +48 12 600 69 84.

Nejnovější články